Kızlık Zarı , Kızlık Zarı Bozma , Kızlık Zarı Nasıl Delinir ,

Kızlık Zarı Bozma Videoları , Kızlık Zarı Diktirme , Kızlık Zarı Dikimi

ve benzeri bilgileri sitemizde bulabilirsiniz.

http://kizlikzarihymen.blogspot.com/

4 Nisan 2010 Pazar

Hürriyet Gazetesi köşe yazarı Savaş ÖZBEY'den Haydar Dümen'e soru :)

Bugün hemen her kahvehanelerin vazgeçilmezi Posta gazetesi, kimbilir belki adından kaynaklanıyor belkide Haydar Dümen'den, adam girer kahvehaneye çayını söyler, Hürriyet, Milliyet,..... gibi gazetelere bakmadan önce gözleri yavaş yavaş Posta Gazetesini arar favori haline gelmiştir Posta Gazetesi, manşet haberler değil konu arkadaşlar manşet haber asıl sayfa 11'lerde ,günün sorularında o kocaman kırmızı çerçeve içinde olanlar :) Biri her halükarda ereksiyon olur kimide penisinin boyundan bahseder bu liste uzayıp gider, anasayfada mevcut alıntı örnekler var.
Geçenler de Hürriyet gazetesinde şöyle göz gezdirirken sayın Savaş ÖZBEY'in bi yazısını gördüm sanırım kendisininde birikmiş soruları var e napıcak sorucak kimse yok, yol göstericek kimse yok vs... bende Haydar Dümen'e sorayım demiş:
.....................
Sevgili Hocam, köşenizi okumadan duramıyorum. Posta Gazetesi’ni elime aldığımda manşete bile bakmadan sayfanızı açıyorum. Okudukça yerlere yatıyorum. Hocam yazdıklarınız karşısında hayrete düşüyor, kendimi fazla sıradan buluyorum. Kantarın topunu iyice kaçırdım, yazılarınızın Top 10’larını falan hazırlıyorum. Normal mi? Başkasının müşkülüne hem gülüyor, hem de suçluluk duyuyorum. Gelen sorular kadar, hatta bazen daha çok, sizin cevaplarınıza, yorumlarınıza gülüyorum.

Birkaç soru da benim aklıma geldi lütfen bana da yol gösterin: Şişme bir kadına aşık oldum, acaba çıkma teklif etsem mi? Kız arkadaşımı feysbukta pokeledim, hamile kalmış mıdır? Kızlık zarını diktirsek, düğünde oynarken bozulur mu? Hocam, modern zamanlarda seks bu mudur? Mudur?
................................
Yukarıda sorduğu soruları taktir etmek mi , gülmek mi, ağlamak mı yoksa tebrik mi etmek gerek burası tartışılır. Kendi kanaatimce hem ağlamak hemde tebrik etmek gerek. Haydar bey umarım bi alınganlık içerisine girmemiştir, e haliyle birileri de size ve okurlarınıza ithaf eden yazılar yazmak zorunda yada artık bunu bi zorunluluk olarak görmüş olabilir. Yinede TÜRK halkı eğer diyiyorsanız yok biz eğlence arıyoruz, BEYAZ SHOW, ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR, ..... gibi güzel programlar var. Şunuda unutmamak gerek ki herşeyden önce eğlence yerine eğitim gerek, aman sizde dr. olmayın,yanlış anlamayın bu saygın mesleği kötülemiyorum, e doktor var doktor var, birinden olun ama diğerinden asla olmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
HAYDAR DÜMEN, DOKTORA SOR, soru ve cevaplar, HAYDAR DÜMENE SOR , HAYDAR DÜMEN SORU VE CEVAPLAR, soru cevap, haydari, DR, DOKTOR, POSTA GAZETESİ, HAYDAR DÜMEN, POSTA, cevap, İZLE, soru sor, CEVAP, CEVAP AL, KÖŞE YAZARI HAYDAR, cevapları gör, soruları gör, CİNSEL sorular, cinsellik, vajinusmus , AIDS, HAYDAR DÜMEN köşesi, dr haydar dümen, haydar , haydar dümen, DÜMEN Asmalı Boy Cam , Asmalı Boy Cam Birim Fiyat , Balkon Cam Video İzle, Balkon Cam Video İzle, Cam Balkon Avantajları, Cam Balkon Hangi Yönlerden İyidir, cam balkon Kesit Görünüş, cam Balkon m2 Fiyatı, cam balkon satın alırken nelere dikkat etmeli, cam balkon sistem detayı, cam balkon sistemi, cam balkon temizlerken nelere dikkat etmeli, cam balkon temizliği, cam balkon video izle, cam balkon yapılmasının avantajı, cam balkon çeşitleri, cam balkon şekilleri, cam balkon mu? yoksa pvc mi?, cam balkonun avantajları, cam malzemesi, cam nedir, camda uygulanan işlemler, camı oluşturan maddeler, camı temperleme işlemi, camın biçimlendirilmesi, camın folyolanması, camın kullanıldığı yerler, camın rodajlanması, camın özellikleri, camların işlenebilme özelliği, eşiksiz katlanır cam balkon sistemi, hangi bölgelere inşa edilir, HANGİ MALZEMELER KULLANILIR, katlanır balkon sistemleri, katlanır cam balkon, katlanır cam balkon sistemi nasıl olur, katlanır cam balkon ölçülendirme, katlanır cam sistemleri, kış bahçeleri, kış bahçesi, kış bahçesi malzeme seçimi, kış bahçesi tarihçesi, kış bahçesi yeri seçimi, nerelere cam balkon takılır, plastik doğramanın dezavantajları, teknik özellikler, yapılışını gör, çatı kaplama, çatı kaplama malzeme avantajları, çatı kaplama malzemeleri, Sitedeki soru ve cevap yazıların tamamı Haydar Dümen'e ait olup , posta gazatesinden alıntıdır. İyi günler.